Posledné recenzie (480)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Neuvěřitelně prázdný film, po konci mi to přišlo jenom jako natahovaná vata mezi neočekávanou cestou a bitvou pěti armád. První film na námět Tolkiena co jsem viděl a nedávám pět hvězd :-/
Pach krvi 5: Krvavý masaker (2012)
OK, film má spoustu záporů jako nelogické chovaní postav, prapodivné dějové zvraty, město je naprosto prázdné a má podle scén venku nanejvýš pět ulic, kanibalové jsou spíše k smíchu než aby vzbuzovali strach (Můj osobní velký mínus je že se z Three Fingera stal s O´brianovou režií směšný upištěný šašek). Ale, když pomineme filmové nelogičnosti, film se sledovat dá a hlavně nenudí, od začátku jsem se nenudil. Ovšem to co jsem na filmu nejvíce ocenil, byla nepředpokladatelnost umírání postav, na začátku amerických slasherů v poslední době vždy člověk dokáže odhadnout kdo po kom zemře kvůli klišovitým scénářům, zde jsem byl ovšem mile překvapen. Film není kvalitní horor, ale pro zahnání nudy je ideální.
Bitva u Thermopyl (1962)
v dneštní době už jsou bojové scény velmi úsměvné a pokud by někdo čekal podobný nářez jako od filmového bratra z roku 2006 tak bude hodně zklamaný. Ale podle mého názoru je to celkem příjemný a dobře koukatelný historický film, u kterého se člověk nebude nudit.