Obľúbené herečky (10)
Amanda Tapping - královna technoblábolů. Už od malička miluju Stargate a s ní spojenou Amandu. Ačkoliv již tento seriál zrušili, Amanda dostala roli v seriálu Sanctuary, který jsem si ihned zamiloval. Pro mně je to rozhodně Paní herečka, která je bohužel silně nedoceněná. Zasloužila by nějákou hlavní roli v celovečerním vysokorozpočtovém filmu...
Lauern Graham, Lorelai Gilmore - LG. Co k tomu dodat? Pro roli Lorelai Gilmorové byla prostě stvořená.
Nicole Kidman
Najlepšie filmy:
Návrat do Cold Mountain (2003)
Moulin Rouge (2001)
Tí druhí (2001)
Uma Thurman
Najlepšie filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Gattaca (1997)
Nebezpečné známosti (1988)
Jodie Foster
Najlepšie filmy:
Mlčanie jahniat (1991)
Maverick (1994)
Taxikár (1976)
Role Ally McBealové ji prostě sedla. Hodiny a hodiny smíchu xD
Maggie Smith
Najlepšie filmy:
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Othello (1965)
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Claudia Black
Najlepšie filmy:
Hviezdna brána: Návrat (2008)
Farscape: Mierová operácia (2004) (TV film)
Hviezdna brána: Archa pravdy (2008)
Fran Drescher
Najlepšie filmy:
V zajatí rytmu (1978)
'Weird Al' Yankovic: The Videos (1996) (video kompilácia)
Ragtime (1981)