Obľúbené seriály (8)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Smallville (2001)
24 (2001)
Nezvestní (2004)
Walking Dead (2010)
Tento seriál mě velice nadchnul a jakožto velikého fanouška zombie velice překvapil. První série opravdu vydařená jen škoda, že další bude až za x měsíců :O(