Recenzie (7)
Úhoři mají nabito (2019)
Herecky poměrně dobře obsazený film. Nápad taky nebyl špatný, ale provedení je úplně mimo. Zcela nesmyslné scény.
Resident Evil 5: Odveta (2012)
Pro mne bohužel hluboké zklamání. Film bohužel postrádá veškerou logiku, sned největší zklamání je začátek kdy jsem čekal, že dojde k útoku na loď z předchozího dílu, ale ejhle nejdřív nám to režisér pustí po zpátku a pak totéž, ale již ve správnem sledu ( problém je v tom, že obě pasáže zabírají cca 2min filmu ). Dál se snad ani nebudu rozepisovat jen možná ještě jedna připomínka kdo ve filmu uvidí herce Wentwortha Millera tak je borec mě se to nepovedlo ( hlavně že je v obsazení ! )
Temný rytier (2008)
Neuvěřitelně natočený film, akce, drama, láska. Jen škoda Jokera :O(
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Vynikající odreágovačka, škoda jen nevyužití Liho. Stylové hlášky Arnolda a Chucka jsou opravdu luxusní :O)
Bitkári (2008)
Celkem záživná a svižná odreágovačka, která je doplněna vydařenou hudbou :O)
Rallye smrti (2008)
Velice vydařené, tento film kombinuje všechno co normální divák potřebuje -> akce, krev, zbraně, hezké auta a slečny a v poslední ředě velmi dobře obsazené role.
Walking Dead (2010) (seriál)
Tento seriál mě velice nadchnul a jakožto velikého fanouška zombie velice překvapil. První série opravdu vydařená jen škoda, že další bude až za x měsíců :O(