Recenzie (283)
Vrabci v hrsti (2011) (relácia)
V tomhle poradu jsou vazne skvele kostymy a texty mi pripomiaji to nejlepsi z ceske televizni produkce. Thumbs up!!
Mária Antoinetta (2006)
Tady v NY je Marie Antoinette přijímán víceméně kladně - a je k tomu důvod. Celý film se pohybuje jakoby v oparu, mimo čas, jen tu a tam do pomalého děje (život ve Versailles byl pomalý a nudný!) zasáhnou historická fakta - smrt Marie Terezie etc. Pro mě velice milé překvpení, se všemi dekadentními botkmi a dortíky, úřasnou Judy Davis jako hraběnkou mající na starost protokol, a nprosto úchvatnou výprvou a kostýmy
Dokonalý trik (2006)
Sál byl narvaný, ale nezlobte se na mě - tohle Nolanovi nevyšlo...
Skrytá identita (2006)
Tak jsem dneska viděl The Departed - a musím uznat, že jde o nejlepší Scorseseho film od Mafiánů. Pečlivě vybudované, se skvělými herci (překvapivě DiCaprio a Damon přehrávají Nicholsona), jen ten konec je lehce překombinovaný. Poctivý, velký film, který si rozhodně rozebere nějaké ty filmové ceny...
Half Nelson (2006)
Vynikající film s přesvědčivým Goslingem a mnoha opravdu silnými momenty, které by člověk na první pohled v menšinami obývaném předměstí nečekal. Chvíle, kdy studentka dělá profesorovi donášku je mrazivá...
Súmrak: Sága vyvolených (2006)
Tak tohle opravdu ne! Přitroublý příběh, tragičtí herci, naprosto nulová gradace, to vše zaobalené do vysokoškolského prostředí s příchutí magických sil - a nejsešlejší 44letý človwěk k tomu... Lze dokoukat, ale ta bolest za to nestojí
Malá Miss Sunshine (2006)
Wow, tohle je ten letošní VELKÝ malý film, který jistě pozbírá mnoho kritických cen - skvělá inteligentní zábava - a sekvence s "únosem" dědečka v prostěradle je jednoduše geniální...
Zvoňte dvakrát! (2005) (relácia)
Jediný pořad Novy, který lze bez úhony přežít od začátku do konce. Je to docela vtipné a svižné. Očekávám tedy, že svižně zmizí z vysílání, jako vše co je alespoň trochu zajímavé
Mariňák (2005)
Poprvé u válečného filmu jsem si připadal, že jsem přímo v poušti a čekám na nasazení. Se vším šílenstvím kolem. Bohužel všechno působí nejintenzivněji, když nechává Mendes ději volnější průchod.
Bavme sa o sexe (2004)
Skvěle napsáno i zahráno, ale chybí tomu nějaké fluidum, které by z Kinseye udělalo opravdu zapamatováníhodný film.