Recenzie (283)
Čínska štvrť (1974)
Klasika nejklasikovatější:)
Adaptácia (2002)
I když nadprůměrné, po Malkovichovi přeci jen zklamání...Ovšem skvělá Streepa a Cooper velmi dobrý Cage v lehce paranoidní dvojroli...
Félix & Rose - Dvaja v oblakoch (2002)
Roztomilá romantická komedie, která uteče jako voda, i když místy je dost vycucaná z prstu a i když dvě hlavní (a jediné) postavy jsou ke konci už dost rozmělněny...
Dave (1993)
Nenáročná, příjemná komedie, která má docela dobrý nápad a nikoho neurazí...
Vráť sa mi (2000)
Sladké...
Bulšit (2001)
Naprosto tragické.
Charlotte Gray (2001)
Řemeslně dobré, ale naprosto bez duše...
Hodiny (2002)
Je až neuvěřitelné, co všechno lze filmem vyjádřit. Tři ohromně silné příběhy, tři naprosto dokonalé herecké výkony a skvělý Ed Harris. Rozhodně velmi důstojné zpracování Cunninghamovy knihy.
Láska s výstrahou (2002)
Dost velká nuda...Stojí za vidění snad jen kvůli Bullock, Grant je tentokrát (hlavně vinou scénáře) nevýrazný. Typický film týdne na Nově...
Na Zlatom jazere (1981)
Úžasný film, který patří mezi to nejlepší co jsem viděl. Dva staří manželé dostávají na prázdniny k hlídání vnuka. Perfektní! Fonda i Hepburn excelují.