Recenzie (89)
Helena (2012) (seriál)
Pohodový seriál u kterýho si odpočinu...
Hlavička (1979)
I po tolika letech mě tenhle film baví.... :-)
Páni kluci (1975)
Filmeček mého dětství, a samozřejmě super herecký výkony...
Ako byť single (2016)
Docela pohodová komedie...
Jeden hot a druhý čihí (1978)
Super film mého mládí... :-)
Ľadová archa (2013)
kupodivu zajímavý film a překvapení že v tom má prsty i ČR... :-)
Smrtonosná pasca (1988)
I po letech 19.12.2014 je tento film nepřekonatelný.... :-)
Poslové spravedlnosti (2009)
Televizní film, ale nebyl úplně špatnej...
Podfukári (2013)
Ten konec mě fakt dostal... :-)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Překvapila mě akce kterou jsem tu nečekal... Efekty super... Za mě 95%...