Recenzie (86)
Bod obnovy (2023)
Tak na český sci-fi velmi dobrý film, jen tak dál.
Indián (2022)
Tak tohle opravdu ne!!!!!!! Kde na tenhle blábol sehnali tvůrci prachy?
Piráti ciest (2007)
Rozhodně tahle bláznivá komedie o smolným kaskadéru nikoho neurazí.
Válka zítřka (2021)
Dobrá akční scifi která neurazí.
Klíč k sexu (2022)
Roztomilá Španělská komedie, skoro ze života... skoro?
Psia jazda (2023)
Bomba, tak sprotá zvířecí komedie...
Zatmenie (2023)
Za mě 80% a ten konec mě velmi mile překvapil.
Nikdy nehovor nikdy (2023)
Pohladí po duši i na srdíčku... byl jsem hodně překvapenej, normální rodinou komedií, trošičku drama ale to se dalo čekat a klasickej šťastnej konec...
Buď chlap! (2023)
Nijak nenadchne ale neurazí, a při tý bídě v sobotní tv pořád koukatelný.
Lesný duch (1981)
Viděl na vojně 1988 a pro mě to byl 100% top horor.