Recenzie (1 056)
Marabunta: Vraždiace mravce (1998) (TV film)
u mňa bezkonkurenčne najhorší film všetkých čias, ktorý je ....prekvapivo z ameriky.
Comeback (2008) (seriál)
Čakal som, že to bude niečo omnoho, omnoho trápnejšie a ošúchanejšie. 6/10
Uragán (2001) (relácia)
Rok 2001, keď mali slovenské televízie ešte úroveň. Nevtieravý humor, síce zväčša odniekiaľ prevzatý/najmä z vtipov/, sympatickí herci, ktorí boli občas nútení aj improvizovať a nezabudnuteľné postavičky. Rok 2009, Kraus a Marcin sa snažia oživit svoj vtedajší úspech a fakt im to nejde.
V siedmom nebi (1996) (seriál)
Ten najhorší možný seriál, vtieravo-slizko nechutný, manipulatívny, proste čistá hrôza...
Tráva (2005) (seriál)
Pohodový seriál plný sarkazmu a sympatických postavičiek. Akýsi mix Zúfalých manželiek a Californication. Po Prvej sérií slabších 70%
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Som neskutočne rád, že naši, aj českí distribútori ponechali pôvodný názov.
Kutyil s.r.o. (2008) (seriál)
Susedia boli trápni, ale z času na čas aj vtipní, Kutyil je iba trápny.
Klietka (2004)
Predvídateľné clishe.
Ničomníci (1995)
Viac sa mi ľubili "bad boys, bad boys" v My name is Earl a aj Boboví zlí chlapci.
Transformers (2007)
Pukancová sračka pre konzumnú ameriku na nudné dopoludnie. Pardon ľudia, ale toto ide naozaj mimo mňa. Bod a pol pre bohyňu Megan, pol boda za efekty.