Posledné recenzie (15)
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Nevím, co všichni na tom mají. Bylo to pěkně trapné, dvě tři dobré scény, jinak to nestálo za nic. Herecké obsazení taky nic moc. Jsem velmi zklamaná, čekala jsem více ...
Megažralok versus Kolossus (2015)
Já se osobně velmi dobře bavila. Žralok a robot, čekám, co bude příště.
Kameňák 4 (2013)
Bylo to otřesné... odpad, na který jsem se bohužel vydržela dívat až do konce... škoda peněz