Recenzie (475)
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Slaby odvar jednicky.
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Naprosto trapny pribeh, ale skvele xichty Jima Carreyho.
Mars útočí! (1996)
Proboha, jak od tohoto snimku mohl nekdo neco ocekavat? Naprosto ubohe, nudne a trapne
Majestic (2001)
Nekonfliktni film, kde vas zaujme vynikajici vykon Jima Carreyho, potvrzujciho vyborne herecke schopnosti.
Myšiak Stuart Little (1999)
Pohadka, ve ktere neni nic noveho, snad jenom ta mys.
Vtáčia klietka (1996)
Naprosto skvele udelany film na namet divadelni hry. Herci jsou vynikajici.
Ranč Pri zelenej sedme (1998) (seriál)
Takovych serialu jsou stovky. Moc nepobavi ani nepouci.
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Trochu jsem se obaval "prirodniho" serialu, ale mile me prekvapil, ma hlavu a patu, dobre se na nej diva.
Muž bez tváre (1993)
Nuda nuda nuda, z ktere se film ne a ne vykousat.
Špecialista (1994)
Dalsi ze Stalloneho "drsnych" filmu.