Recenzie (753)
Dieťa 44 (2015)
Nenapadá mě film, kde by tak excelentně a autenticky bylo ztvárněno slavné SSSR v 50.letech za tvrdého Stalinismu.
Život je život (2015)
Takový pěkný výkon milých a oblíbených herců a občas tak stupidní scénář, škoda, každý se chybami učí.
Ľadové peklo (2015)
Výborné hororové post-apokalyptické drama. Velmi mě potěšil příběh, atmosféra, výkon herců a hlavně zpracování zmutovaných původních zombíků, kteří mi připomínali mutanty z excelentního hororu Pádu do tmy, kde marně čekám dlouhé roky na třetí díl :-/
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Na hodnocení je brzo, ale prozatím za 4, snad pak nebudu muset jít dolů. I po shlédnutí 2.série nechávám stejné hodnocení, byť to nedosahuje takové kvality jako u Walking Dead, ale je to zábava.
Vybíjaná (2015)
Příjemná sentimentální komedie o láskách mladších i starších ročníků, nevím co by zde čeští Einsteini chtěli, zřejmě nějaký český trhák, ze kterého si sednou na zadek i ve světě, ale to můžou nechat zase ruce v nočníku...,. mimojiné mi zůstala v paměti jedna hláška, kterou prohlásil fotřík od Hujerové: Ahoj tati, tak jak bylo v práci? Už ať jsem v důchodu, ty lidi jsou hovada......
Temné nebo (2013)
Výborný a lekající sci-fi horor. Někdy si až člověk říká, proč nemůžou být ufóni pozitivní tak jako třeba Alf nebo E.T.
Projekt minulosť (2015)
Velice špičkovej film o cestování v čase, který si bohužel nezasloužil v našem skvělém českém státě ani cz dabing :-/
Burácení (2015)
Škoda toho scénáře, mohlo to být daleko lepší, mnohem víc se dalo z námětu vytěžit.
Ghoul (2015)
Jedna hvězda navíc, že vzniklo v našem českém státě taky něco, na co se dá koukat.
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Nejlepší byl asi Eric Roberts až se divím, že ho přemluvili k takové roli. Vzpomínám si na jednu jeho hlášku: Vy melete takový sračky, že by Vám mohla vaše prdel závidět....jinak upřímně je to nejslabší díl z triologie stonožky.