Recenzie (206)
Rohy (2013)
Ježíš to byla ptákovina. :-D
Na hrane prežitia (2020)
Trochu to preženu: Už by se měly točit jen filmy podle podobnejch chytrejch a inovativních scénářů. Všechny ty lineární tuctový produkce bez invence jsou jak z minulýho století. Zastavme to!
Like House (2021) (relácia)
Mě to baví. :-D
Ratchedová - Série 1 (2020) (séria)
Vizuál je ovšem dokonalej!
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Drama o obyčejném malém středostavovském člověku, který se pod tíhou smrtelné diagnózy rozhodl zabezpečit svou rodinu ilegálním způsobem. Tlačí tu svou hroudu před sebou, ale ona je postupně větší a větší, až mu přeroste přes hlavu, takže to celé martyrium nemůže skončit jinak, než jak končí. Je to velmi civilně a reálně zahrané i natočené. Vyniká kontrast mezi člověkem, který miluje svou rodinu, je slušný až zakřiknutý, vede spíš nudný život a obecnou touhou člověka se nějak v životě realizovat a něco zažít, byť zde skrz nelegální činnost. Osobně jsem panu Whiteovi fandil, ale s odstupem času vám dojde, že život a útrapy tohoto "hrdiny" byly na úrovni tragikomedie až frašky. Závěr je pak pochopitelně naprosto zdrcující. V určitý moment se prostě zlomila hranice mezi třeba i morálně odůvodnitelným chováním a egoistickou zhůvěřilostí.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Sam Neill po nějaké době v slušné roli.
Banda - Série 2 (2020) (séria)
Slušnej sešup dolů. Vcelku nudné pokračování, ve kterém se pořád něco řeší, ale nic moc neděje.
Prvý kontakt (2016)
Velká sci-fi poetika.
Šialenstvo (1994)
Výborná fantasmagorie.
Jako v bavlnce (2020)
Výborný!