Recenzie (205)
Clickbait (2021) (seriál)
Solidní krimi, které zbytečně sabe samo shazuje skrz clickbaitové lajky. Tohle tam fakt nemuselo bejt. Kvalita si obecenstvo vždy najde.
Flám (1966)
Zlatý šedesátý. Žádný mobily, jen pevný linky od sousedů. Krásný. Ovšem ten konec s těma příslušníkama...aj.
Millerova križovatka (1990)
Asi to prej bylo dobrý, napsala.
K zemi hleď! (2021)
Nejhorší je, že by to takhle dopadlo. Po "zásluze".
Armáda mrtvých (2021)
Super ptákovina. Díky.
Nikto (2021)
Toho času 78% je neskutečně přehnaný hodnocení pro takovou pohádku.
Kill Bill 2 (2004)
Podstatně horší, až to hraničí se sebeparodií - hlavně dialogy v závěru. Hudebně mi to taky nesedlo, takže jen za dvě. Přitom jednička měla slušnej šmrnc. Škoda.
Drahokam (2019)
Mentalita hlavního hrdiny je úplně katastrofální. Takovýho týpka kolem sebe nechcete ani na minutu. Strašný ho**do. :-) Jinak film jsem docenil až po jeho konci - průběh byl trochu moc ukecanej.
Matrix Resurrections (2021)
Baví mě, jak tu všichni brečej, že to není TEN Matrix. Zabedněný idioti.
Rohy (2013)
Ježíš to byla ptákovina. :-D