Recenzie (247)
Zámek a klíč - Série 3 (2022) (séria)
Je vidět, že 3. sérii už nedělali společně všichni tvůrci. Je to nuda a bohužel skvělý námět seriálu byl 3. sérií znehodnocen.
3% (2016) (seriál)
První dvě série byly skvělé. Pak už to začalo být monotónní. Dost věcí se opakovalo a střídalo. Poslední série byla už především takové natahování.
3% - Série 1 (2016) (séria)
Nejlepší série ze seriálu.
Posledný tanec (2020) (seriál)
Fenomenální dílo. Stačí jedna jiskra, aby zapálila oheň.
Kameňák - Sto miliónov (2019) (epizóda)
Udělat seriál, kde jsou všechny postavy dementní, připojit dementní vtipy a k tomu v každé druhé scéně přidat vtip s Chuckem Norrisem? To nemůže být alespoň jednou seriál s inteligentním humorem?
Before I Fall (2017)
Obrovské poselství získáváme tímto filmem. Škoda toho závěru, jednu věc bych změnil a film by byl dokonalý. Pamatujte - milujte všechny v každém okamžiku. Změníte tím naprosto vše.
Snehuliak (2017)
Škoda že z tak perfektní knižní předlohy udělají tak nudnej film.
Učiteľka (2016)
Zajímavé téma v totálně nudném pojetí.
Vikingovia - Sacrifice (2013) (epizóda)
Totálně nudnej díl!!!!
Všade dobre, doma peklo (2015)
Začátek byl dobrý, poté to přešlo do trapné, zvrácené a nechutné americké úchylárny.