Recenzie (273)
Agenti nula nula (2004)
Nedokoukal jsem do konce, tohle se prostě nedalo!
Akcia Pelikán (2000)
Bylo mi doporučeno jako výborná mafiánská komedie, a celkem by to i odpovídalo, až na to, že nebyla výborná. Celkem vtipný příběh čtyř vysloužilých mafiánů podle mě něco postrádal, jen nevím co to bylo.
Ako básnici nestrácajú nádej (2004)
Myslím, že tímhle dílem básníci definitivně ztratili naději :-(
Ako básnici prichádzajú o ilúzie (1984)
O krapítek slabší, než první díl básníku, ale stále hodně slušná porce zábavy, tentokrát z vysokoškolského prostředí.
Ako básnikom chutí život (1987)
V třetím dílu pentalogie básníků Štěpán nastoupí jako obvodní lékař na vesnici. V tomhle dílu se mi líbila Jana Hlaváčová, jako sestřička, její vtípky neměly chybu :-) Musím ale souhlasit s názory ostatních, že tenhle díl měl být poslední.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Tak na tomhle seriálu si rád ulítávám, ať už jde o hlavní postavy - Barney "Awesome" Stinson (imho vedle Bendera z Futuramy a Homera ze Simpsonů nejlepší seriálová postava), Robin, Lilypad a Marshmellow :) tihle všichni dělají z tohoto seriálu opravdovou perlu mezi sitcomy (ano, Teda jsem opravdu vynechal, nevím proč, ale ten mi zas tak cool nepříjde, ostatní postavy jsou mnohem výraznější než on). Hlášky - to, jak jsou si scénáristi schopni pohrát s angličtinou mi kolikrát vzalo dech :-D Na druhou stranu, jestli tohle někdy bude mít dabing, tak už teď vím, že se mu musím vyhnout (stejně jak Futuramě nebo Big Bang Theory). Netradiční postupy ve vyprávění, hrátky s časem, záhada kolem matky... (kdy už se dovíme něco víc?:) Díky těmto všem aspektům nemůžu jinak než ohodnotit 95% (5% dolů za 4. sérii, která byla krapet slabší) a doufat, že kvalita nebude klesat.
Ako svet prichádza o básnikov (1982)
Výborná česká komedie a nejlepší z celé pentalogie...
Ako uloviť družičku (2005)
Jedna z těch vydařenějších komedií poslední doby. V hlavní roli dva snobové, kterým není žádná svatba svatá, družičky třeste se :-)
Ali G Indahouse (2002)
RESTEKP BRO! Je mi jasné, že Ali G-ho (potažmo Sacha Baronův) humor nezkousne ůplně každý, ale mě rozhodně sedí, celé tohle alter ego je jedna velká parodie na nigga style se vším všudy, takže se tak musí brát i tento film. Bouyakacha!
Amélia z Montmartru (2001)
Pokud máte špatnou náladu, určitě doporučuji pustit si Amélii, protože dokáže příjemně zahřát u srdce. Úsměvný příběh mladé dívky, která se rozhodne změnit své okolí k lepšímu, natočen tou nejlepší formou vám nemůže neudělat dobře :-) Mě se líbila hlavně vizuální stránka snímku, která z něj dělá něco víc, než jen film. 5*