Recenzie (437)
Muž z ocele (2013)
Pro mě zatím nejlepší "suprmanovskej" díl, ale nějak mě to nenadchlo. Typická "amerika" ale efektově to bylo podařené 65%
Na konci sveta (2013)
Hodně zvláštní vidět Frosta v "chytré" a "silné" roli :) a spolu s Peggem nerozlučitelná dvojice :)
Krásy Evropy se Samanthou Brownovou (2004) (seriál)
Dobré záběry, ale ta "paní" mě nějak vadí - je taková hloupoučká když se všemu tak diví :D :-O
Kováč z Podlesia (2013)
Z toho totálně čpěl amatérismus herců :-O zachraňoval to Somr a Bolek
Frankensteinova armáda (2013)
Ale vůbec to nebylo špatný pokoukání. Trošku mě ze začátku nudili ti rudí vojáci, ale jakmile se dostali do kostela začlo mě to víc zajímat :) Bylo to založený na takové jednoduchosti, ale tuningovaní náckové a komančové byly opravdu k popukání :) Rodenovi role sedla jako každá jiná. Mě to rozhodně bavilo i když to bylo Béčko s nijakým dějem 60%
Mesto zombíkov (2013)
Z Dolpha se opravdu začíná stávat "stařík" začíná to brejlema na čtení, špatným během, má na to věk - necelých 56, ale pořád je to kabrňák :) líbilo se mi hodit mezi zombíky ještě roboty. Nebylo to zlý, začátek filmu začne v akci jakoby člověk dal STOP v rozdívaným filmu takže žádný kecy okolo :) ale i tak čpěje z toho Béčko né-li lehké Cééé :) na zahnání "lehké" nudy to není špatný, zombíci vypadají "k světu"
Útes smrti (2010)
Strávit noc v otevřeném moři a ještě v Austrálii?! Opravdu zlej sen 80%
Hon (2012)
Opravdu, zlej sen, dělat učitele ve školce. Nejhorší je, když přátelé člověk ztratí tvrzením spratka jedním lusknutím :-O
Útok dvojhlavého žraloka (2012)
Půl hvězdy za prsatý "herečky" a druhá půlka hvězdy za pěkný moře. A to ještě přimhouřím oči. To byla taková, ale taková kravina :-O :D
Babovřesky (2013)
Zachraňoval to Langoš jr. a Dolík, 2x jsem se zasmál a tím to skončilo...