Recenzie (437)
Oculus (2013)
Ano, opravdu spíše psychologický horor, ale na tom neztrácí svoje napětí a pach hororu.
Vraždy vo Wolf Creek 2 (2013)
Po dlouhé době velice podařená vyvražďovačka :)
Kameňák 4 (2013)
Asi...cca třem vtípkům jsem se zasmál a konec alá "Kill Bill" mě vykouzlil úsměv, né že ne, ale jinak....klasika...Kameňák.
Šlápni do pedálů (2008) (seriál)
Pohled do minulosti na krásu biků a přírody :) :D
Nothing Left to Fear (2013)
Jedna hvězdička za sympatickou dceru blondýnu a druhá za občasný "masky" jinak ztráta času :-O horor s lacinými triky a podivným dialogem jako samotný...film.
Všetko je stratené (2013)
Tak to byla nuda, ale i celkem dobrý, ale myslím, že za celej film slyšet pár slov, slyšet hlas ve vysílačce, a na konci ruku...to mě neoslovilo :-O
Na život a na smrť (2013)
Prostě mám rád tenhle typ "filmu" Škoda jen, že se amíci serou do té jeblé války, mají se tam postřílet mezi sebou a teď ti chlapi mohli žít. Ať či tak, mě tenhle typ filmů vždycky osloví 100% *****
Lásky čas (2013)
Ještě že mě pan "LIVINGDEAD" neodradil svým komentářem, protože bych přišel o krásnej film i když mimo můj oblíbenej žánr ;)
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Z dětství na to vzpomínám jako na "horor" :)
Poslední dny na Marsu (2013)
Ze začátku trošku nuda než se člověk dočká nějaké akce je konec světa ;) ale první dojem z "kostry" nebyl vůbec špatnej a postupně to vygradovalo do thrilleru možná do lechtivého hororu. Konec filmu překvapivě nečekaný :D ;)