Recenzie (105)
Terminátor Genisys (2015)
Nedůstojná kravina!!! :-(
První republika (2014) (seriál)
Velmi, velmi povedená telenovela, natočená tak, jak se to u nás v tomto žánru ještě nikomu nepodařilo.
Vejška (2014)
Gympl jsem viděl nejmíň 4x, tohle už podruhé nedám. Jedna z nejhorších nastavovaných kaší ever :-(
Líbáš jako ďábel (2012)
Slátanina :-(( Jedna hvězda za kresbu Holubové...
Titanic (2012) (TV film)
Výborný scénář, ale trochu zbytečné....dokonalé se zkrátka nedá dále zdokonalovat!
Expozitúra (2009) (seriál)
Po prvním dílu to vypadá na naprostou bombu! Vagnerová je dost dobrá!!!
Viditeľný svet (2011)
Ivan "Václav" Trojan v další jedinečné roli v intencích Obyčejného šílenství či Samotářů! Velmi dobrý film a je fajn, že si našel cestu do českých kin!!!
Cesta (2009)
107 minut děsivě nepřetržité, postapokalyptické depky! Ale jinak skvěléééé!
Generace Singles (2011)
Skvělá recenze Františka Fuky: http://fffilm.fuxoft.cz/2011/06/recenze-generace-singles-90.html
Koža, v ktorej žijem (2011)
Velký návrat Antonia Banderase do náruče svého "Otce objevitele" Almodóvara. A návrat - volver vskutku vynikající! P.A. opět namíchal koktejl jehož hlavními ingrediencemi jsou propracovaný scénář s překvapivými zvraty, vynikající herci (nejlepší výkon Marisi Paredes od "Vše o mé matce") a skvělá hudba. Po tomto nápoji sice může trochu bolet hlava, ale člověk se teší, až si jej dopřeje znova.