Recenzie (111)
WikiLeaks: Informačná vojna (2013)
Náhľad na moderného informačného Prométea, ktorý sa postavil pomyselným bohom z Olympu, a musel za to zaplatiť vysokú cenu. Film pôsobí skôr ako pokus diskreditácie osoby Juliene Asanga, s postoja jeho bývalého priateľa a priateľov z USA. Nie je ústrednou myšlienkou poukázanie na pseudodemokratickú vládu USA a jej nedemokratických medzinárodných aktivít plných krvi. Hlavne že Asange je psychicky narušený, chronický klamár a sexuálny násilník ktorému sú ukradnuté životy amerických informátorov. Za to Americkej diplomatke sa pomaličky vykotúľa slza z oka keď zachráni svojho obľúbeného informátora v Líbyi. Vyrovnaný film vrelo odporúčam...
Tajná inkvizice (2002) (TV film)
Dejiny západného sveta sú a vždy boli plné rozporuplných síl. Tento dokument sa snaží o očistenie pamäte západného sveta, čo sa týka témy : „Inkvizície“. Hovorí nie len o obetiach ale aj tých ktorý ich súdili v rámci tribunálov. O ich životoch, motiváciách a kontroverziách, ktoré viedli jedinci v mene Božom alebo proti nemu. O ľuďoch úprimnej viery a inteligencie ale aj fanatikoch túžiacich po krvi heretikov. Proste, téma ktorá je často plná emócii a poloprávd. Téma ktorú treba znova a znova podávať čo najobjektívnejšie, čo najviac bez zapojenia emócii! Odporúčam pre rozšírenie rozhľadu.
Skôr než zaspím (2014)
Tento film o strate identity, manipulácii a ovládaní jedného človeka druhým sa môže pozrieť, ale nie je potrebné dávať mu príliš veľký význam.
Den po konci světa (2014)
Jedno z najzaujímavejších a najdesivejších spracovaní tematiky Vytrhnutia. Vrelo odporúčam.
Blahoslavený Duns Scotus – Obhajca Nepoškvrneného počatia (2011)
Veľmi jemne, poeticky spracované najdôležitejšie okamžiky jedného z najmúdrejších ľudí svojej doby.
Stalingrad (2013)
Príbeh filmu ktorý sa odohráva v meste rovnakého názvu je silným mementom pre každého človeka. Vojna je zmesou neskutočného zla, a zároveň neskutočných ľudských vypätí a utrpenia. A je jasné, že vojna dokáže urobiť len jedno: „ s každého človeka urobiť mŕtvolu.“ Nech si každý vyjadruje svoj názor, ale je to tak. Neexistuje spravodlivá vojna, a tento snímok nám pripomína v našich pohnutých dobách že tadiaľto cesta nevedie. Najlepšie spracovanie Stalingradskej témy, mimo dokumentárnych filmov. Jeho náprotivok by mohol byť Nepriateľ pred bránami,
Všetci kráľovi ľudia (2006)
Dobre spracovaný príbeh o tom že moc korumpuje srdcia, a cesta kompromisu je cestou do pekla. Vrelo odporúčam.
Luther (2003)
Inšpiratívny príbeh o mužovi, ktorý chcel zmeniť svet, a podarilo sa mu to. Po jeho živote už nikdy nebol taký akým bol predtým. Ten ktorý hľadal liek na chorobu, spôsobil že sa ešte viac rozšírila. S katolíckeho pohľadu je tento muž je kontroverzný a vždy bude musieť byť.
Svätá Edita Steinová: Siedma komnata (1996)
Životopisný príbeh mojej obľúbenej svätice, sv. Terézie Benedikty. Bola židovkou, konvertikou, filozofkou, rehoľníčkou, ženou a nakoniec úplnou obetou Bohu. Jej diela, sú zdrojom inšpirácie a duchovného bádania. Ďakujem Bohu za jej rozmanitý a pestrý život a autorom, že sa ho snažili priblížiť ľudom. Názov siedmy izba, vychádza zo spirituality sv. Terézie z Avilly
Free Fall (2014)
Už som vravel, mám rád príbehy odohrávajúce sa v uzavretých priestoroch, kde sa vedie fyzická a psychologická vojna medzi nebezpečenstvom a človekom.