Posledné recenzie (1 081)
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Tak viděl jsem tam trošku Avatara trošku Transformerů, ale rozhodně na popík v kině s pivkem jedna radost 😀 Míň lidí a míň se mluví a to je dobře, opičáci jak gestikulují, řvou a hážou sebou jedna báseň a tak to má být, do toho přijde Zilla, rukavice a monster-řež jak má být 😙 jsem zvědav co přijde příště. 7/10
Ďáblova hodina (2022) (seriál)
Teeeda, parádička, takhle po DARKu či minisérii Těla. Ze začátku mi to šlo trošku do hororu, s těmi prvky, synem, i názvem série, ale časem to vykrystalizuje do nebeských i mimo-chápacích výšin a na konci mám o čem zase přemýšlet... Na konci vše poměrně důstojně vysvětleno, ale krůček do další série tu je taky..Takže snad se jí dočkáme! *8,5/10
Volavka (2022) (seriál)
Naprostá nervy-drásající symfonie dvou hl. herců. Do druhého dílu to bylo ještě takové oťukávání, v pohodě a na cajk. No jak se začínala dvojka protagonistů seznamovat, byl jsem víc a víc zařezanej do gauče a nemohl se nadechnout.. Nevěřil bych, že mě takto odrovná zrovna tenhle výtečně napsanej a zrežirovanej kousek. A Raye Liotty je škoda, rád jsem ho vždy viděl i v menších rolích, se dokázal předvést. 9/10