Recenzie (232)
Los Bandoleros (2009)
Tohle se opravdu moc nepovedlo. Bohužel. I když je to krátký tak to nudí. Jedinej klad je, že je vidět jak se tým ze začátku čtyřky dal dohromady. Jediný co mně trochu bavilo byla poslední scéna s Domem a Letty. Ty dvě postavy jsem si dost oblíbil. Za ně a za to že Rychlou a zběsilou sérii mam rád dávam 1*. O dost slabší než starší F&F minifilm Turbo Charged Prelude to 2 Fast 2 Furious.
Turbo-Charged Prelude (2003)
Takhle by mněl vypadat přemostovací minifilm. Perfektně zvládnutý vykreslení děje. Skvěle navazuje na jedničku a uvádí do děje dvojky. Mnohonásobně lepší než pozdější Los Bandoleros.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Můžu říct že je to lepší než jsem čekal. Efekty na solidní úrovni v rámci televizní tvorby. Nádherný odkazy na Marvel Cinematic Universe. Poměrně zajímavej příběh a samozřejmě trochu lepší poznání organizace S.H.I.E.L.D. Jenom škoda že na vývoj postav se moc nekouká. Především ze začátku seriálu. A některý samostatný epizody jsou trochu slabší. Ve druhé části, a především od epizody, která je přímo provázaná s Capem 2 dostává seriál pořádný grády. Provázání je mnohem větší než ze začátku. Rozhodně doporučuju nezatracovat tenhle seriál po pár dílech ale vytrvat. Jenom nečekejte že se setkáte s některým s Avengerů. Naopak můžu slíbit že se objeví i postavy / herci z filmů. Po 2. sérii věřim ve velkej potenciál a těšim se na premiéru 3. řady.
Aligátor (1980)
Sice je to celkem blbost. Ale vcelku zábavná. Především v porovnání s dvojkou. A hlavně je to film mýho dětství. První horor se zvířatama kterej jsem viděl. :)
Lovci levov (1996)
Rok 1896. V Africkém Tsavu pomalu vrcholí stavba železnice. Toto dílo se ovšem náhle změní v noční můru. Na dělníky začnou útočit dva lidožravý lvi. Domorodí dělníci dostávají strach a odmítají dále pracovat. Oběma vražedným zvířatům začnou přisuzovat nadpřirozené schopnosti. Dají jim přezdívku Duch a Temnota a myslí si že jde o ztělesnění samotného ďábla. Tyto události donutí podplukovníka Pattersona (VAL KILMER) aby se spojil se zkušeným lovcem Remingtonem (MICHAEL DOUGLAS) a společně vyrazili do boje proti těmto krvelačným šelmám. Film byl inspirován skutečným příběhem
Star Trek: Do temnoty (2013)
Jedničky jsem se celkem bál, i proto že původní Star Trek mě nikdy moc nechytil. Pak jsem se nechal zlákat kladnými recenzemi a byl jsem unešen. Nyní když jsem se konečně dočkal dvojky tak jsem si jí celej natěšenej pustil a musim říct že jsem rozhodně nebyl zklamanej. Tentokrát je posádka kapitána Kirka vržena před největší nebezpečí nejen pro ně ale pro celou flotilu. Na scénu přichází záhadný terorista John Harrison. O jeho záměrech a cílech je velice mnoho nejasností. Enterprise je vyslána aby ho vystopovala a dopadla. Jenže jak posádka zjišťuje, nic není tak jasné jak se může na první pohled zdát.
Bean 1: Úžasná dobrodružství pana Beana (1991) (video kompilácia)
Občas jsem se cítil při písemce jako Mr. Bean při zkoušce z trigonometrie.
Mr. Bean - Veselé Vianoce, Mr. Bean (1992) (epizóda)
Nejlepší scéna s Mr. Beanem. Jasnejch 100% - 5*
Občan X (1995) (TV film)
Vynikající snímek o řádění skutečného masového vraha. Andreje Čikatila. Jeho praktiky byly natolik brutální že se mu přezdívalo Rostovský rozparovač či Rostovský trhač a okolí věřilo že v lesích (kde oběti vraždil) řádí vlkodlak. Počet jeho potvrzených obětí je neskutečných 53. Sám se doznal k ještě většímu číslu. Snímek velice věrně zachycuje především pozadí případu. Sovětští vyšetřovatelé nechtěli dlouho připustit že se jedná o řádění masového vraha. Protože něco takového je přece výsadou zkaženého Západu a ne skvělého Sovětského svazu. A také to že Čikatilo byl členem strany. Proto byl automaticky vyloučen jako podezřelý. Film vřele doporučuju každýmu kdo má rád thrillery a především pak tenhle typ filmů podle skutečných událostí.
Oheň (1991)
Společně s filmy Okrsek 49 a Skleněné peklo skvělá pocta hasičům celého světa. Jednoznačně 5 hvězdiček