Recenzie (232)
WandaVision (2021) (seriál)
Seriál má dost divnej začátek. Ve 3. díle se začíná zlepšovat a nakonec nabere krásný obrátky. Nakonec nečekanej twist a krásnej konec. Přesun MCU do seriálového prostředí se povedl dobře.
Roasted! (2020) (relácia)
Sleduji od samého začátku. Výborný pořad. Těším se na další část. Ke shlédnutí zde.
Vikingovia - The Last Act (2020) (epizóda)
Skol !
Dva a pol chlapa - I Merely Slept with a Commie (2007) (epizóda)
Alan: Charlie běž se podívat kdo to je. Charlie:Je to smrt ! Alan:Ahoj mami.
Zvedavkovci (2015) (seriál)
Vážně bych rád věděl co tvůrci berou...
Soumrak templářů - You’d Know What to Do (2017) (epizóda)
Bitva o Akkon. CGI jak z 15 let starý pc hry. A nejlepší bylo bojový odhodlání Templářů. - ,,Budem je klidně zadržovat celej den když bude třeba." o 5 minut později. ,, Akkon je ztracen padáme pryč." Škoda na ten seriál jsem se těšil.
SEALS: S nasadením života (2012)
Jeden z mála snímků, mapující práci speciálních úderných komand. Zde konkrétně sledujeme jedntku US Navy Seals Team 7, bojující proti teroristické hrozbě. Akce je natočená vyloženě skvěle. Teroristická hrozba až děsivě reálná. Jen nebojové scény jsou poněkud nudnější. Slouží ovšem jako výplň mezi jednotlivými misemi. Celkově film vyznívá naprosto perfektně. Za zmínku rozhodně stojí že se zde objevuje 8 aktivních členů SEALs a také vojáci podpůrných jednotek. Fanouškům žánru jednoznačně doporučuji.
Život je krásny (1997)
Úvodních 30 minut filmu je především naprosto šílená komedie. Člověk skoro ani nečeká to co náhle přijde. Hlavní hrdina se svým malým synem jsou odvlečeni do vyhlazovacího tábora. Zde se film stává tragikomickým, i když dost naivním. Je vyloženě nádherné jak se otec ze všech sil snaží zachránit synův život a zároveň mu tvrdí že se vlastně jedná o hru. Stejně jako svým vtipem dokáže vybruslit naprsto z každé situace. Scéna v mlze se člověku zareje velice silně do mozku a jen tak se z paměti nedostane. Samotný konec je též velice dobře zvládnutý. Je nutno nějak přežít úvod a pak film diváka pohltí a nepustí až do samotného závěru. Sice je to především pohádka pro dospělé, ale velice povedeně zpracovaná.
Od Andulky po Žížalu (1995) (seriál)
Výbornej naučnej seriál. Děti se díky němu hezky naučí abecedu. Je to podaný tak že je to baví a přitom se vzdělávají. Jako malej špunt jsem viděl pár dílů a teď to pouštim dceři. Moc se jí to líbí :)
Český slavík Mattoni 2016 (2016) (relácia)
2* za Ortel (1. za kapelu, 2. za zpěváka). Jinak hrůza korunovaná Sokolem. Tomu co předváděl, by se snad nemohla smát ani opice s půlkou mozku....