Recenzie (57)
Wednesday (2022) (seriál)
Zatiaľ do štvrtej časti a strašná slabota. Stále dúfam že sa to nejako nakopne, ale asi skôr len strácam čas
Buzz Lightyear (2022)
Ak by som aj prehliadol úplne nezaujímavý príbeh, nerozumiem ako je možné natočiť taký drahý sci-fi film bez jedinej wow scény, nádherných vesmírnych scenérií, pestrofarebných alebo aspoň biologicky zaujímavých mimozemšťanov a s absolútne nudnou planétou. Veľké sklamanie.
Spiderhead (2022)
Taká dlhšia epizóda Black Mirror
Hlas lásky (2020)
Po tých reakciách som čakal omnoho väčší bizár. Inak to pre mňa ako najväčšieho fanúšika bolo vpodstate len také zopakovanie starých známych udalostí, ktoré som už predtým videl mnohokrát z dokumentov alebo YouTube s originálnou Celine, lepšie, emotívnejšie a vtipnejšie:) Ale pre neznalého legendy to môže byť celkom dobrý spôsob zoznámenia sa. Na druhej strane takí ľudia asi nebudú mať moc chuť si film vôbec pozrieť.
Všetko, všade, naraz (2022)
V jednom z vesmírov tento film poráža pokračovanie Avatara na Oscaroch 2023. Najlepšia Jamie Lee Curtis od Pravdivých Lží :)
Džudžucu kaisen 0 (2021)
Ešte lepšie než seriál
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Tak nakoniec o niekoľko tried horšie než ten slávne nenávidený ženský reboot. Nevtipný, nenapínavý a nedojemný film, ktorý okrem peknej kamery neprináša nič nové. Feig v roku 2016 priniesol aspoň čistú komédiu
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Reunion, bohužiaľ ale bez najväčších hviezd.
STŮJ PŘI MNĚ, Doraemone (2014)
Nikdy by ma nenapadlo, že ma tak dojme animák pre deti z Japonska.
Expedícia: Džungla (2021)
Film na motívy Disneyho zábavnej jazdy. A presne tak aj vyzerá.