Recenzie (149)
Kým si po nás príde (2007)
Krásný film s lehce klišoidní zápletkou, který podal jak Nicholson, tak Freeman skvěle. Nenudil jsem se, líbilo se mi to, a ke konci jsem měl v krku knedlík. Určitě si Než si pro nás přijde pustím někdy znovu. "Kočky mě předběhly" :D
Traja nindžovia v zábavnom parku (1998)
Já bych vraždil, když vidim malýho haranta, kterej měří půl metru vykopnout nožičkou, při tom zavřískat "ajááá" a drcnout do cvičenýho dvoumetrovýho chlápka, kterej se svalá na zem... UÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! :) Chtěl jsem dát hvězdičku navíc, za Hulka Hogana, ale ani on nedokáže "tohle" vytáhnout ze sraček.
Zamilovaný profesor 2 (2000)
Blbost :D ... blbost blbost blbost blbost... DVĚ hvězdičky za překrásnou Janet Jackson
Božský Bruce (2003)
Tradiční Carreyho gagy nejsou sice nic nového, ale pořád je legrace je sledovat, film akorát tak vylepšují krásná Jennifer Aniston, a vždy nad věcí Morgan Freeman.
Medvídek (2007)
Nuda,nuda,nuda.
Matrix (1999)
Matrix byl ve své době něco úplně nového, nesmírně cool, a zábavného.
Španglicky ľahko a rýchlo (2004)
Docel vtipná komedie .. nenadchla, neurazila.
50x a stále po prvý raz (2004)
Tohle mi nesedlo, vtip jsem nevycítil, nudil jsem se...jediné dobré scény byly ty se Schneiderem.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Divný humor v tomhle filmu mi přišel k chuti, a neskutečně jsem se u Zohana bavil.
Mamma Mia! (2008)
Takovej koktejlek...hezká muzika se snoubí s dokonalým vizuálem, ale když dojde na dialogy, tak se cítím neskutečně trapně, že se na to dívám.