Recenzie (1 224)
Lawrence z Arábie (1962)
Dej si to v kuse za plné pozornosti a trochu ti vyprahnou ústa.
Poistka smrti (1944)
Fantazie . . . . plnej počet
Červená světla (2012)
Slušně plynoucí film o skeptických vědcích zkoumajících nadpřirozeno, je krásným případem toho, jak se z vydařeného filmu může snadno stát průměrný výplach. Ach ten závěr....to bylo fakt blbý.
Mother and Child (2009)
Nejsem typ, co nutně potřebuje k zážitku rychlou jízdu, ale tohle bylo skutečně velmi velmi pomalé drama o adopci a rodičovství.
Červený drak (2002)
Béčkové "Mlčení jehňátek"
Nedotknuteľní (2011)
Vyvolat skutečný úsměv na tváři bez lascívních žertíků, je asi ta nejtěžší věc. Určitě jeden z TOP 2011.
Kým spíš (2011)
Minimalisticky chytrý thriller s prvky hororu. Velmi doporučuji a preventivně bych se podíval pod postel.
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Dobré sci-fi je vždy vzácná událost. Zde se tak stalo zhruba napůl. Čert vem určitou nelogičnost. Důležité je, že film vyžaduje určitou pozornost a není pouze bezduchou patlanicí. Úrovně "12 opic" či "Počátku" rozhodně nedosahuje, ale s přehledem hodí do kapsy pro mě osobně nesnesitelný "Vyměřený čas".
Lepší svet (2010)
Začátkem nudí, postupně roste a průběhem dramaticky vrcholí.
Frekvencia (2000)
Logika je krevní sraženina, ale při dobré vůli i celkem zábavná.