Recenzie (1 224)
Tichý zabijak (2012)
Je to taková jiná nuda než ta klasická nudná. Něco to má do sebe, nemůžu ten film uplně sejmout, protože mě něčim docela bavil, i když jsem se při tom nudila.
Patrola (2012)
Za první půlhodinu nepadla ve filmu jediná inteligentní věta.
Den, kdy se zastavila Země (1951)
To je hodně sci-fi pravěk, chvílemi se člověk neubrání smíchu, chvílemi strká hlavu do písku, aby neslyšel ty naivní dialogy.
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Ip má uspěch - 87% + 142. nejlepší film a 267. nejoblíbenější film - Nechala jsem se chytnout jak ryba na třpitku zdejším hodnocením a nechápu. Kung Fu dobrý - film jako celek klasicky po asijsku trapný.
Mission: Impossible 4 (2011)
Je to laciná sračka tvářící se velkolepě !!!
Nosferatu - Fantom noci (1979)
Samozřejmě jeden z nejlepších upířích filmů, natočený ještě v době, kdy se upířina nespojovala s pubertální demencí a časopisama pro teenagery.
Odsúdený (2010)
Hilary Swank bohužel od Million Dollar Baby nedostala šanci ukázat se v pořádném filmu. Odsouzení je další akademická nuda a šeď nezajímavých scénářů a průměrných kousků, na které si druhý den ani nevzpomenete.
Chainsaw Maid (2007)
Výbornej modelínovej nářez
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Za uplný TOP bych to nepovažovala, každopádně spojení Spielberg + Caprio + Hanks právem zaručuje kvaliu a zábavu.