Recenzie (65)
Fakjú pán profesor 3 (2017)
Prostě tomu chybí Lisi.
Ja, zloduch 3 (2017)
Čtvrtá hvězdička za hudbu, ta mě moc potěšila. Jinak už to je jen taková slabší oddychovka.
Neranditelní (2014) (seriál)
První dvě série dobrá, zábavná oddychovka. Třetí série mě úplně dostala, super nápad dát to live, poslední díl byl vynikající. A Bridgit Mendler jako zrzka je kus.
Abschussfahrt (2015)
Já jsem se velmi dobře bavil, čeština občas není češtinou, ale to je jedno. Už jak jsem viděl "hotel", věděl jsem, že to bude stát za to. Příjemná hodinka a půl.
Matky rebelky (2016)
Příjemná oddychovka a k tomu MIla, Kristen a Christina. Není o čem.
Zootropolis (2016)
Lenochodiiiiii. Víc není třeba dodávat.
12 rokov otrokom (2013)
Nezaujalo mě to, pro mě je to strašně přeceněný film.
Špión (2015)
Jason Statham jako nešika. Vynikající.
Hrdina Max (2015)
Zbytečně moc romantiky
Panenka Jane (2014) (seriál)
Já toho vyprávěče prostě žeru :D