Recenzie (107)
Deň matiek (2016)
Dobré obsadenie,jednoducha romanticka oddychovka a miestami sa človek aj nasmial.Nemala som ziadne očakávania pred filmom a teda som ani neostala sklamana,aj ked to nie je film na ktorý by som nevyhnutne isla do kina.
Traja mušketieri (2011)
Dôkaz toho,že ani zvučné mená a známy pribeh nezaručujú kvalitu
Kolónia (2015)
Prefekné,skvele spracovanie,pútavé od začiatku až do konca.
Noe (2014)
Známy pribeh s netradičným spracovaním, ale dobrým obsadenim.
Otcovia a dcéry (2015)
Pre mna perfrktne spracované, zachytáva komplikovaný vzťah otca-umelca,ktorý sa snaží byť pre svoju dcéru aj matkou....a na druhej strane následky aké to na dcéru má. Pre niekoho mozno trochu pritiahnuté za vasy,na mňa to spravilo dojem.
Dánske dievča (2015)
Skvelé herecké výkony, no tema je ešte pomerne tabu....ale celkom citlivo spracované
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Perfektne spracované, tešila som sa na to ako malá.
Zimný príbeh (2014)
Podľa obsadenia,človek veľa očakával. ..a potom keď pri tom zabil 2 hodiny prišlo sklamanie...
Dievča na stráženie (2007)
Nuda
Kráľova priazeň (2008)
Henrich VIII je moja srdcovka,neviem byť nestranná