Recenzie (168)
Polnoc v Paríži (2011)
Mne sa to moc nepáčilo..zase mi to prišlo ako keď natočí Amerika Tróju...proste preháňajú, kde sa dá...a čo to je do pekla za vzťahy? Áno, každý z nás chce žiť v inej dobe, ale tí dvaja, čo sa mali brať, veď to bol výsmech normálneho vzťahu...smutné. Pár postáv ( nie tých hlavných) však malo charakter, tak dávam štyri hviezdy, predsa len nebol to priemer.
Neznámy Shakespeare (2011)
Keby som nebola zmetená z časovej línie a postáv, tak by som to pokladala za úžasný snímok, takto len 90%. Kamera krásna, herci skvelí, Rhys Ifans šarmantný a neodolateľný, vlasy Xaviera Samuela neuveriteľné, sorry, ale takáto farba v historickom filme???
Začátky (2010)
Krásny film, detaily, atmosféra, hudba, herecké výkony, Arthur, smútok, radosť, čas, láska. Hľadanie zmyslu života tak ako to cítime, ako to len my vieme, tak ako nás okolnosti nútia, tak ako nás život nabáda, aby sme sa už konečne prestali báť a chytili do rúk to, čo nám ponúka a prestali sa vykrúcať a zahovárať. Nádherné ilustrácie, nechápem prečo to tá kapela, či čo to bolo nevzala, Holt ťažký život umelcov.. A pocit z filmu neprekonateľný, aspoň pre tento moment.
Druhá strana mince (2009)
zaujímavý kúsok z dielne Borysa Lankosza, v ktorom sa smutný príbeh strieda s úsmevnými pasážami nad nevinným výkonom hlavnej úlohy v podobe Agaty Buzek. Ak chcete pocítiť na vlastnú kožu problémy obyčajných všedných ľudí za vlády Stalina, tak tento film Vám pripomenie aké dôležité je byť silný, keď ste slabý.
Kráska a zviera (2011)
Mne to prišlo ako celkom oddychová rozprávočka pre dievčatá. Áno, každá z nás chce zmeniť netvora v mužovi a mať dokonalého princa, avšak len málokedy sa to podarí. Pre romantické duše ako stvorená, Beast však mohol zostať vo svojej beštiálnej podobe (nebolo by to také predvídavé a bol viac sexi)a stromčeky na rukách?Pekne vizuálne spravené.
Sila priateľstva (2007)
Všetko to čoho sa bojím,čo prežívame pri strate, od popierania až po nádych. Krásny film, Sandler prekvapil svojím hereckým výkonom, je to Pán Herec...
Úsměvem ke štěstí (2007)
Kiežby mi každé ráno takýto Hugh prišiel povedať čosi krásne a pozitívne...
Invention of Love (2010)
Animácia krásna zaujala, dej nie až tak napínavý, predvídateľný, ale napriek tomu nádherný animák,
Človíček (2006)
Milé a s nadhľadom o problémoch nás dospelých vnímaných deťmi. Super nápad. Trošku strašidelný chlapček.
One Minute Fly (2008)
Nádherný film o tom, čo potrebujeme prežiť, aby sme mali pocit, že žijeme..