Recenzie (64)
MOST! (2019) (seriál)
Dycky Most!
Marťan (2015)
Super robinsoniada.
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Konečně zase pohádka, na kterou budu s chutí koukat každé Vánoce.
Jadro (2003)
Béčkové, přesto docela koukatelné.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Prípad pre exorcistu (2015) (seriál)
Velmi sympaticky obsazená minisérie.
Bouře ve větrovce (2014)
Myslím, že k projekci zapomněli podávat nějaké omamné látky :-)
Smrt přichází do Pemberley (2013) (TV film)
Povedená fanfiction.
Kámoši až na dno lahve (2013)
Rádoby nezávislý film plný trapných dialogů.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Kdybych měla poslední minutu života, chtěla bych ji strávit na Hobitovi, protože tam se čas vleče neuvěřitelně pomalu. Vůbec to nebylo špatné, skoro bych řekla, že lepší než první díl trilogie. Ale to umělé natahování, aby z toho byly tři filmy (= větší zisk), je až příliš okaté. Škoda.
Lásky čas (2013)
Dovolím si použít větu, kterou před deseti lety v závěru své recenze k Lásce nebeské použil Tomáš Baldýnský: pokud vám to přijde laciné, tak táhněte do háje nebo do filmového klubu.