Recenzie (91)
Vinyan (2008)
Horor či thriller teda zcela určitě ne....spíše psychologické drama..určitě však jeden z nejdelších filmů, co jsem zatím viděl...:-(
Tajomná rieka (2003)
Clint je můj favorit!!!:-)
Magické deviatky (2007)
Málem jsem to koupil na stáncích za 99kč.....Tohle bylo na mě příliš intelektuální....čili jsem z toho úplně blbý...:-)
Re - cycle (2006)
Divné a přesto vizuálně zajímavé....ale koukal jsem příliš často na hodinky....takže tak...
Jižní Pacifik (2009) (seriál)
Opravdu dechberoucí...často se k tomu skvost budu vracet..
Holka z předměstí (2007)
Čekal jsem klasiku , ale bylo to moc příjemné a celkem inteligentní....možná nadsazuju, ale ...proč ne
V tieni pravdy (2006)
Strašně nudný film. Julianne je opravdu dobrá herečka, ale v tak protivné roli jsem ji snad ještě neviděl....Samuela mám rád, a i tady se snažil, ale kde nic není...
Nejako sa to komplikuje (2009)
Moc příjmený snímeček...Meryl je fakt boží!!!:-)
Zombieland (2009)
To byla jízda!.-)
Šialenec (2009)
Opravdu pěkně ujeté...jak už tu někdo napsal...,,když vypnu mozek" můžu dát i čtyři hvězdičky...:-))