Recenzie (321)
Posledná aristokratka (2019)
Můj dojem z filmu vlastně tvoří paralela k samotnému příběhu rodiny Kostkových. Stejně jako oni se snaží zdlouhavě najít způsob, jak přilákat na hrad návštěvníky a až ke konci přijdou na to, že nejvíce láká pověra o prokletí jejich dcery Marie (poslední aristokratky), tak i film získá trochu šťávu až ke konci. Je to vlastně docela mdlé, ale navzdory tomu to zanechá pocit zvláštní hradní atmosféry.
Láska v Toskánsku (2020)
Film má báječnou atmosféru italského venkova a působí v psychologii postav autenticky trochu schématicky, ale o to srozumitelněji. Pro mě nejsilnějším momentem agresivně-katarzní scéna, ve které se potvrzuje stálá pravda o potřebě odreagování emocí, které se dekády skladují a škodí. Je v něm drama i legrace a celkový dojem je kompletně letní, takže doporučuji.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Film s několika vrstvami - těším se na další shlédnutí. "I came to heal you, Conor..." Provázení dvanáctiletého kluka umíráním jeho vlastní matky je silné téma a Bayonovi se to podařilo se ctí a hloubkou - vytvořil umělecké psychologické dílo.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Říkám si jak moc se Star wars liší od blockbusterů typu Avengers. Skromnější provedení, méně informací, lepší kompaktnsot.
Anjel Pána 2 (2016)
Tři až 4...
Smrtonosná zbraň (1987)
Super jízda s výborným herectvím Gibsona.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Jízda s přidanou hodnotou "crazy" Mel Gibsnem neztrácí ve dvojce na energii a je obohacená o romantiku.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Skvěle zahraná s poněkud manipulativním závěrem, jinak vystavěno autenticky.
Zootropolis (2016)
Lenochodi a Mr. Big alias Vito Corleone a příběh, co není blbý ! doporučuji.
Malý princ (2015)
Zajímavě pojatý Exupéryho Malý princ. Pokud by jen mapoval děj v knížce nebylo by to špatné, ale v paralelní rovině filmu se dočkáme výborně zpracovaného rodinného příběhu, zasazující jedno z Exupéryho poselství do života.