Recenzie (417)
James Bond: Skyfall (2012)
Docela dlouhý a neakční mix Bonda, Batman začíná a předposledního Harryho Pottera. Na pomezí 3 a 4 hvězd. Ke 4 ale táhne výtečná kamera.
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
V trailerech to vypadalo lépe. Ve skutečnosti je to nuda s hromadou efektů.
Nepriateľ pod ochranou (2012)
Sterilní a nudné krimi.
Hry o život (2012)
Tož není to úplně debilní? Námět, scénář, kamera, prostě skoro vše. Jak může někdo hrát o život, nebo někoho bavit se dívat na hru, kde se libovolně mění pravidla za běhu? Co tím vším vlastně chtěl autor filmu (knihy) říct? FAIL
Hellboy (2004)
70%
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Slušná pohádka.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Asi taková sračka jakoby v jednom filmu "hráli" Michael Schumacher, Zinedine Zidane, Jean Todt a Kelly Rowland... wait a minute?!
Štvrté proroctvo (2009)
Tak trochu scénaristický bazmek. Ovšem za kamerou Alex Proyas, docela fajn atmosféra, nečekaný konec, dílčí epizodky jsou fajn a jeden z mála posledních filmů, kde je Nick Cage ještě koukatelný:)
Hlas Česko Slovenska (2012) (relácia)
Megatrapné!!! Z poroty je sympatický leda Vojtek, Dara - totalně hloupá pizda, Rytmus - zase si hraje na někoho jiného, resp. chytřejšího, než je, Michal David - nenávidím ho, měl by odejít někam na Ukrajinu. Moderátorská čtveřice ultratrapná - Mareš recykluje hovna, která mu už z držky jednou vyšla, Tina - opičí se po Marošovi, takže taky hrůza, navíc tloustne, Ťamanka - xicht na kopačku, hlavně, ať se furt směje kráva, Blondýnka - obdobně "sympatická". Mezi zpěváky taky sympaťáka, aby člověk pohledal. Speciální hosté = imbecilové. Už nikdy víc.
Tahle země není pro gaye (2011)
Zajimavy nahled do Ugandy, kde nenavidi, zatykaji a mlati gaye. Proti gayum tam je stat, krestanstvi a tedy i vyuka ve skolach. Takze pokud jste ctyrprocentni tak do Ugandy fakt nejezdete:)