Recenzie (417)
Oppenheimer (2023)
The Imitation Game + Dunkirk
Bullet Train (2022)
Celou dobu to bylo na hrane blbosti a cool akcnaku. Nicmene konec rozhodl o tom, ze film nakonec spadl do kategorie blbosti. Takova debilnejsi Ritchieovka.
Matrix Resurrections (2021)
Jde si to svou cestou a spíš než první Matrix to je někde mezi Reloaded s Revolutions a Speed Racerem s Atlasem mraků. Tak se z toho neposerte a užijte si to.
Slušní chlapci (2019)
Dobrý, svižný, drsný, tak jak od Ritchieho očekáváte, ale ten konec byl takový do prázdna.
Čo keby...? (2021) (seriál)
Takové zábavné jednohubky na dobrou noc.
Duna (2021)
Epesní.
Nie je čas zomrieť (2021)
Tak už nám to končí a je to dobře, protože únava materiálem je tu podobná jako u X-Menů. Rychle vyřešit všechny nepřátele z minula, hodit tam nelogicky chovajícího se jednohubkového zaporáka a pak pif pif bum bum a finito. Jediné zajímavosti jsou - epizodka s Ana de Armas a nový agent 007, tyhle dva elementy film aspoň trochu ozvláštnily, jinak mi to splívá se Spectre a Skyfall.
Tenet (2020)
Nápad (svět) zajímavý, ale jinak takové to standardní Nolanovo řemeslo, které už jste zajisté viděli někde jinde lépe a zábavněji provedené.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Takový Scrubs z policejního prostředí.
Sexuální výchova - Série 2 (2020) (séria)
Úplný konec mě docela naštval. Kdo si sakra nechá odemčený mobil u souseda. Scenáristická berla jako sviňa. Jinak samozřejmě opět dost dobrý.