Recenzie (924)
Hrozba smrti (2024)
Remake, který vlastně předělávkou ani moc není, protože si od osmdesátkové dosti přímočaré klasiky vypůjčuje jen název a lehce základní motiv. Pravdou je, že tvůrci vůbec nepochopili, v čem tkví kouzlo a podstata originálu (a dobová relevance) i se všemi chybami, které bezesporu má. Koncepčně naprosto nefunkční, rozkmitané do všech stran, s místy frenetickým střihem, podivně vyklidněným hlavním hrdinou a s řadou nelogičností. Doug Liman v minulosti natočil několik solidních věcí, ale ty časy jsou dávno pryč. Tohle se mu rozpadá pod rukama od cca páté minuty. Nebrat. 3/10!
Ako to bolo ďalej... - Alive! (2023) (epizóda)
Debilní, nevkusné, bez náznaku vtipu či sebereflexe. Banda "babiček" se pokouší divákovi namluvit, že řeší stejné problémy (akorát zabarvené do všech politických korektností světa), jako tomu bylo v případě jejich minulých "já" v původním seriálu. Je to trapné a nemá to se Sexem ve městě už nic společného. Ohavnost.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Prvoplánové, černobíle a extrémně předvídatelné. Emoce? Ano. Opravdové a hluboké emoce? Ne. Škoda, koncovka mohla byt peckoidní. 4/10
Prvovoliči 2021 (2022) (TV film)
Jeden svět 2022. Ač to nejde na dřeň, tak mě to bavilo. Paní režisérka je sympaťajda.
Bez výčitiek (2021)
Trestuhodně promarněná šance s otřesným castingem a komickou akcí. Za trapnou potitulkovou scénu by si autoři zasloužili dostat kopanec do vajec. 3/10
Black Widow (2021)
Pitomé, utahané a předvídatelné. A na první dobrou to vypadá, že Scarlett natáčení zrovna dvakrát nebavilo. 4/10
Expedícia: Džungla (2021)
Jumanji je proti Jungle Cruise oscarovka! Blunt nevýrazná, Johnson vyloženě prkenej. 3/10
Halloween zabíja (2021)
(Nejen) ten konec bolí... a ukrutně moc. Tohle zacházení si Michael Myers nezaslouží. Vždyť to chvílemi působí jako špatná parodie. Ty hrátky s "podstatou" zla a davovou psychózou na papíře zřejmě vypadaly nadějně, ale výsledkem je zbytečná špaténka, která de facto baví jen nefiltrovanou brutalitou a príma hudebním podkresem. Kouzlo restartu je pryč a trojka na tom těžko něco změní. 4/10
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Malinko poddimenzované finále nemůže pokazit výsledný dojem. Postavy nesmírně sympatické, příběh nenásilně recyklující základní pilíře série, řada nostalgických pomkrnutí a několik hodně fajn scén. 8/10
Mortal Kombat (2021)
Hloupé, nenápadité a zkratkovité béčko (ono se to opravdu velice často bere vážně, což je značně otravné) s otřesnými dialogy a ukrutně nezajímavými herci. De facto není komu fandit a o koho se obávat. Trailery lhaly. Chybí tomu dynamika, propracovanější charaktery, příběhu kompaktnost a více wauuu momentů. Natěšenost střídá zklamání. Vydařené fatality a několik našlapaných videoherních pomrknutí materiál nezachrání. Selhání na všech frontách, obzvláště střih tragédie. Dvojka mi je totálně buřt. 4/10!