Recenzie (200)
Agentka budúcnosti (2017)
No upřímně jsem čekal více... efekty slušné, ale zápletka byla už bohužel velmi brzy a velmi lehce odhalena....
Darth Maul: Apprentice (2016)
Jako amatérský film více než dobrý... Lepší efekty než u většiny filmové tvorby studia Asylum.
Veľký čínsky múr (2016)
Jedna velká blbost... co si budeme povídat (příšery, útok na Peking, let balónem atd.) ale na rozdíl od ostatních takových filmů které se ještě táhnou jak smrad, tak tady bylo dost akce a bylo to příjemně koukatelné...
Ferdinandovy zahrady (2017) (relácia)
Za snahu jednu hvězdu. Za každý volný a zbytečný milion na účtu pro svou zahradu a tohoto zahradníka bych mohl hvězdu přidat, ale... zůstanu u jedné... Pro normálního smrtelníka použitelné jak sáňky v létě...
Kong: Ostrov lebiek (2017)
No co na to říct. Je to prostě velkej opičák. A celý ten film je tak trochu tím ovlivněn... Je to taková nenáročná zábava. Jako kdyby se na to ten opičák měl sám dívat...
Logan: Wolverine (2017)
No čekal jsem jízdu na 4-5 hvězd a dostal jsem průměrný akční film... nic více. Ano byl tam Logan, ano byl tam Charles, ale opravdu chceme vidět stárnout hrdiny? Co příjde příště? Superman s vousama? Nebo ještě hůře Wonder women s vousama?
E.A.Poe: Archa bláznov (2014)
Kate Beckinsale mě definitivně přesvědčila o tom, že nejen dobře vypadá, ale i dobře hraje...
Smrtiaci príliv (2016)
Nejsou to čelisti a žralok je taky moc nafouklej... A ty jeho výskoky z vody... ach jo.
Boj za slobodu (2016)
V určitých chvílích film působí drsně, ale celkově je to takové neuspořádané, divné a dost se to vleče.
Prázdniny v Provence (2016)
Tak celkové hodnocení mezi 200 nejhorších filmů na CSFD sedí jak pr... na hrnec. Tady bylo snad všechno špatně.