Recenzie (200)
Fleming (2014) (seriál)
Nechci napsat, že to byl vyloženě průšvih, ale on to byl. Vtipem se nevyrovná prvním Bondům. Akci těm posledním... a casting je podle mého největší průšvih. Bond měl skoro vždy charisma. Tady nemá a Bondgirl? Tady nic... a hlavně? Byla to celou dobu nuda.
Schmitke (2014)
Nepochopil jsem... možná pro někoho super film. Pro mě těžko koukatelný a nezábavný. A charisma Schmitkeho? Nula. Takze 1* za snahu. Víc prostě nemůžu.
Krysař (2003)
Experiment celkem povedenej. Idea natočit něco za 24 hodin super. Obraz syrový, úsporný, ale měl kouzlo. A hudba prostě Landa... Jákl i když není herec tak velmi slušnej a pro tuto roli i dostatečně charismatickej a vzbuzoval respekt. Teda dokud stál a chodil. On prostě nesmí mluvit. Krajčo dobrý. Vlastně všechno dobrý, ale nějak to dohromady moc nefungovalo. Ale v TV ok. Jen jít na to do kina bych asi litoval peněz.
Nemilosrdní (2015)
Akce místy fajn. Reno trošku tlustej, ale taky fajn... nic moc se nedá tomuto filmu vytknout, ale bohužel ani pochválit. Takže dobrý. A to je za 3.
Svetová invázia (2011)
Mohlo to být horší, ale.... i mnohem lepší. První hodina nuda a druhá ještě větší. Každá scéna se dá odhadnout dopředu a překvapení tedy žádné. Scéna s malým klukem, co salutuje na policejní stanici uprostřed války s emzaky, je už kýč. Škoda čekal jsem víc.
Agent bez minulosti (2002)
Začátek akční série, která mi změnila pohled na Matta Damona. Prostě dokonalé ve všech ohledech. Výborné akční scény, film měl drive a odstartoval úspěšné pokračování. Mohl to být nový James Bond. Škoda, že po 3. díle, to Damon zabalil. Ale to nesnižuje kvalitu tohoto filmu. Pro mě jasných 5*.
Temný prípad (2014) (seriál)
První čtyři díly, tak to byl samej proslov v autě a nic víc. Už mě to i nebavilo, ale dokoukal jsem. A díky poslednímu dílu nelituji. To byla fakt pecka. Temná atmosféra, co mě nenechala vydechnout. Poslední díl byl za 5*, ale průměr všech osmi dílů to bohužel srazil na 3.
Hitman: Agent 47 (2015)
Tetování na hlavě u 47 fajn. Akce ve filmu super. Bohužel charisma v hlavní roli nula. A ten konec s dalším agentem 47 mě přišel opravdu zbytečný.
Gangster KA (2015)
Kromě toho jak Čermák skočil do bazénu to byl průměr. Nenadchlo, ale ani neurazilo. Některé herecké výkony pro mě nadstandardní. Hlavně Čermák, Hanzlík a Bjelac.
Megakrokodíl verzus superaligátor (2010) (TV film)
Tohle bylo i na mě moc. I když scéna s fotografem měla něco do sebe. A pak ta blbá blondýna, co ji Croco překousnul na půl, tak to jsem mu i fandil. Nejlepší byla scéna 4 "mudrců"... Charlie a spol. Mimozemšťani? A tam překousnutá kráva. A agent v košili, a la Nick Slaughter a jeho košile s papouškama... Scéna: "Páchnete jako bažina. Ano, došel mi Old Spice."