Recenzie (360)
Wednesday (2022) (seriál)
Skvělé, skvělé a ještě jednou skvělé. Herci, scénář, napětí, hudba nemám co vytknout.
Pánsky klub (2022)
Jelikož na rozdíl od jiných českých komedií z tohoto roku jsem se několikrát opravdu zasmál a vzhledem k tak nízkému hodnocení jdu o hvězdičku výš. Pohodová jednohubka, která mě nenudila a herci bavili.
Posledné preteky (2022)
Skvělá kamera, krajina, hudba i herci. Co víc si přát?
S písní v tísni (2022) (TV film)
Bezva zuby na zásnuby byly naprosto super, druhý odvysílaný s Čermákem se ještě tak nějak dal, ale toto? Trochu se děsím čtvrtého dílu, snad to nepůjde tak z kopce dolů až na odpad.
Paralelné svety (2022) (seriál)
Kdyby měl tento seriál 6 sérií, tak bych to asi nedal, ale jako 6ti dílná pohodovka s několika nelogickými částmi se to dalo.
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
S manželkou jsem se u této oddechové komedie dobře pobavili a nejen proto, ale i kvůli některým nízkým hodnocením dávám 4.
Outer Banks (2020) (seriál)
Velmi předvídatelné a místy hodně nudné až hloupé.
Misyeon paseobeul (2021)
Za mě z Koree slabší průměr, když už je akce tak docela jde ale jinak souhlasím s Chrustyn.
Bourák (2020)
Jedna hvězda za skvělou kameru a jedna za herce, jinak jsem to asi nepochopil a měl problém neusnout.
Hiteumaen (2020)
Jsem trošku na vážkách, ale jo místy jsem se od srdce zasmál a kromě trochu pomalejšího rozjezdu mě finál rozsekal.