Recenzie (21)
Hon (2012)
Tak, vůbec nevím co říct... Snad jen, že jsem úplně odrovnaná syrovostí tohoto filmu... Vřele doporučuji. Vždy zbystřím, když někde vidím, že film pochází z Dánska, Švédska, Norska... Mají famózní tvorbu, naprosto odlišnou a jedinečnou.
Všetko je stratené (2013)
Dokonalé. S manželem jsme seděli jako přikovaní. Mírně nás zklamal konec. Přesto tleskám....
Jarní píseň (1944)
Filmu dávám pět hvězdiček za jednu jedinou scénu, když se pan doktor / František Smolík/ dozví, že Jana Mirská je jeho dcerou. Ten jeho pohled, ve kterém jsou všechny jeho ztracené a znovu nabyté naděje.... A také proto, že film je natočen v Mirovicích, kde jsem jako dítě trávila veškeré prázdniny. František Smolík je opravdu skvostný herec.
Farba citov (2011)
Kdybych mohla dát víc hvězdiček, bez přemýšlení je dám. Film byl strhující.
Drahé tety a ja (1974)
Milé, pohodové a bláznivé. Musím dát ale o hvězdičku méně, protože Gollovou v tomto filmu těžko snáším.
Blbec na večeru (2010)
Moc jsem od něj nečekala, ale velmi mě překvapil, takže jsem se u něj dobře pobavila.
Katka (2009)
Dokument o Katce mě hluboce, opravdu hluboce zasáhl. Je to syrová a opravdová tvář reality narkomana.
Pasťák (1968)
Snímek byl neuvěřitelně ponurý, bezútěšný, depresivní a přestože ho už nechci nikdy vidět dávám 5 hvězdiček.
3 plus 1 s Miroslavem Donutilem (2004) (seriál)
I když mám splín, 3 plus 1 mě zaručeně rozesměje. Je to lidský, smutný i úsměvný. Zkrátka je to o životě... Snad nejvíc jsem se bavila u tématu sázky, konkrétně u Armanda.
Apokalypsa (2006)
Zklamání na plné čáře....