Obľúbené filmy (10)
Utečenci (1986)
Amélia z Montmartru (2001)
Slavnosti sněženek (1983)
No to těm dětem hezky ukazujete, jak máme žít v míru...Nezapomenutelná Libuška Šafránková. Silný zážitek a vlastně se tam ani tak moc nestalo?
Hudba a text (2007)
Perfektně jsem se bavila od prvních tonů úvodní písničky až do konce. Taky by mohli natočit dvojku :-).
Čokoláda (2000)
Detektívi z Hollywoodu (2003)
S hlavou v oblakoch (2005)
Veselý životní příběh, kdy do sebe všechno zapadá. Žádné monstrozní záběry, ale jen cesta životem, která je plná náhodných setkání , nenásilného humoru a nečekaných myšlenkových pochodů, které vlastně každý má. U téhle komedie jsem se neřehtala, ale culila při smutných i napínavých scénách, protože vlastně nikdy nevíte, jak to dopadne.
Gladiátor (2000)
Piano (1993)
Americká krása (1999)
Stane se. Člověka to popadne a začne žít. Je to všechno opravdu jen náhoda? Jeden z filmů, po kterém jsem tiše odcházela z kina.