Posledné recenzie (2 994)
Krvavá pomsta (2016)
Light verze Prvního Ramba s pomstou z Johna Wicka. Je to pomalé, nepříliš originální, ale i tak jsem se dobře bavil.
Obete vojny (1989)
Dané téma je pro mě me dost stresující, tak jsem si asi neužil film tam, jak jsem měl. V cele jeho délce jsem totiž přemýšlel, co bych pachatelům provedl za krutou vendettu.
Noc živých mŕtvych (1968)
Asi je to tim, že jsem viděl kolorovanou verzi, tak to nemělo ten punc, místy již úsměvné, celkem zábavné, ale chování některých postav bylo hloupé. Volné pokračování asi nepotrebuji vidět (leč jsem viděl Snyderův remake, který mě také neoslovil). Chápu, že jde o milník žánru, ale tim to končí.