Recenzie (3 003)
Červený drak (2002)
Jak je jednička dokonalá, dvojka by se dala, ale má příliš brutálních záběrů, tak je trojka totálně průměrná. Nikdy nepochopím, proč Ratnerovi filmy vydělávali a tak dostaval stale nove nabídky. Je to jeden z tech nejmíň talentovaných režisérů a Červený drak je asi jeho nejlepší film. Což však není moc pochvala. Tolik slavných herců a téměř žádný není využit.
Spolok čarodejníc (1996)
Takhle bezkrevný, špatně napsaný film jsem dlouho neviděl. Neve Campbell tu překvapivě hraje druhé housle. Hlavni hrdinka je stejně tak nevýrazná a až upozaděná, že jediny, koho si z filmu budete pamatovat je Fairuza Balk, která se extrémně pitvoří, přehrává a je na pár facek a to nemluvím o tom, jak strašně je ošklivá. Fujky. Ta druhá hvězda je jen o vlas. 31%
Zásah šťastím (2023)
Mistr se jal opět svého řemesla a natočil ze svých tradičních ingrediencí opět vybranou pochoutku. Pointa mě dostala. A musím pochválit i české distributory, že se jim tentokrát podařil název, který koliduje s vyzněním filmu.
Christine (1983)
Carpenter vždycky uměl točit filmy a ani Christine nenudí, leč by zkrácení o 15 minut bylo velké plus. Ovšem Christine by se hodila spíše k natočení v 50. letech, ze kterých auto pochází. A možná to byl i režisérský záměr, aby se přiblížil starším hororům. Za mě pohoda, ale do topky to nedám určitě.
Dalibor Janda - oheň, voda, vítr (2023) (TV film)
Bilance jedné z legend našeho rocku přináší lehce zrychlený průřez zivotem a místy zlateho slavíka. Pro fandy to asi není, ale kdo toho moc nevi, ten se tu neco dozví.
Gattaca (1997)
Celé je to fajn, ale takové trochu chladné v přístupu k postavám.
Stroskotanec (2000)
Trosečníka jsem poprvé viděl ve staré Karose cestou do Španělska a celkem příjemně mi zpříjemnil cestu (a mě zapomněli na odpočívadle s hajzlíkama v Německu.
Mŕtvi a pochovaní (1981)
Inu, většinu filmu jsem měl pocit, že sleduju něco v kvalitě Mistra loutkaře, ovšem závěr mě vyvedl z toho, že jde o přímočarý horor. Závěrečný zvrat mě mile překvapil, sice by mohl být lépe natočený, ale je to velké plus, které 2* vytáhlo na 3*.
Silvestr – pořád nás to baví (2023) (relácia)
Rozhodně nesdílím každoroční hejty frflalů na kvalitu nových pohádek a pořadů na Silvestra. I zde jde o rutinně průměrný pořad, jak to tak každý rok bývá, ale k odpadu to má daleko, stačí přeladit na Silvestr Jaroslava Soukupa.
Blue Beetle (2023)
Jako samostatný film je to fajn, celkem i vtipný, ale myslim, že hlavní hrdina nevystoupí ze svého stínu Miguela v Cobra kai. První film, který patří do DCU, pokud si takhle Gunn představuje svůj propojený vesmír, tak mohl u Marvelu klidně zůstat.