Recenzie (418)
Dr. Dolittle (1998)
Absolutní příšernost, jejíž 52% podle CSFD mi opravdu vrtá hlavou.
Zamilovaný profesor 2 (2000)
Od dob POLICAJTA Z BEVERLY HILLS nenatošil Eddie jediný dobrý film, tohle naprosto kraluje jeho kanálovým filmům z posledních let. Američani budou asi velice hloupí lidé, jaké štěstí, že žádného neznám osobně.
X Factor (2008) (relácia)
Opravdu výborná, přínosná, zábavná, kvalitní šou.
Sám doma (1990)
Ani jako capartovi se mi to nelíbilo, takže si určitě domyslíte, jakou lásku k "filmu" chovám dnes.
Utopenec na úteku (1998)
No tak tohle je opravdu úplná nádhera !!! Proč někdo vynalezl parodie? Proč je Nielsen takovej trotl?
Kráľovstvo prsteňa (2004) (TV film)
Hodně podařené zpracování se slavnými motivy germánské mytologie. Nic tu nechybí: souboje, kovářství, drak, mýty, krásné ženy(Loken je fakt kus, o té druhé ženštině už to tvrdit nemohu), zrada, tu a tam kousek vtipu...Jako Tv film vysoce nadstandardně zvládnuto, v mém žebříčku žánrově podobných věcí řadím do první desítky !!
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Stejně jako předchozí dva díly je to na pět hvězd, ale rozhodně se neopájím tím patosem a mánií, která přišla nedlouho po natočení. Solidní fantasy, dobře navolení herci, triky na vysoké úrovni, ale bez Tolkiena by to nebylo ;) Pána prstenů jsem mohl ve třinácti, dneska na to koukám se značným odstupem, protože, přiznejme si, je to dobře natočená pohádka, nic víc.
Letec (2004)
Technicky velmi zdařilé, navíc mne DiCaprio znova přesvědčil, že není hloupým gejem, ale kvalitním hercem.
Svatý boj (2001)
Dopravdy nevím, co si o tom myslet. Asi to měl být nějaký zvláštní druh legrace...
Tajný agent (1997)
Jeden z nejlepších filmů se Stevenem, který je neuvěřitelným způsobem zatracován a kritizován. Bitky natočeny mistrně, Steven je mladý, energický a doopravdy velmi velmi rychlý.