Recenzie (336)
Studená jazda (1993)
Jako malý jsem se z toho až popadal smíchy za moje rastafariánský kulky.
Kam orli nelietajú (1968)
Mám strašně rád tyhle válečné oldskůlovky a tuhle mám společně s Velkým útěkem asi nejradši. Navíc miluju lanovku v Return to castle Wolfenstein!
Scarface (1983)
Rush rush, gimme yayo ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ Buzz buzz buzz, gimme yayo ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
Jeho foter, to je lotor! (2004)
Umíral jsem smíchy, jak zpocenej Dustin Hoffman obímá a pusinkuje De Nira. Nebo scéna jak se De Niro sprchuje a Hoffman vedle sere a čte si noviny. Zábavná komedie a dobří herci, ale jednička byla přecejen lepší. Taky to malé děcko bych si rád odpustil. 80%
Krstný otec (1972)
Dlouho jsem si Kmotra šetřil s tím, že až po knížce. Po jejím dočtení se mi do něho zase nechtělo, protože jsem byl přesvědčený, že po takovém zážitku budu z filmu zklamaný. Coppolovo zpracování je ale stejně tak dokonalé. Jestli je toto nejlepší film, to opravdu nevím, ale až někdy uvidím lepší, tak dám určitě vědět.
Zvrátený (2002)
Scény s hasičákem a v podchodu byly dost dobré, jinak shit. Kokar Pičkan
Roztržitý (1970)
Já si nemůžu pomoct, mě tady Pierre Richard strašně sere. Podle mě je to fakt trapák. Když mi někdo řekne, že nesnáší uřvanýho Louis de Funèse, tak se nehádám a vzpomenu si na tohohle blázna. Rád bych řek: "Kokot a ne komik!", ale nechci se nikoho dotknout. Třeba jednou názor změním. Kdysy jsem viděl Nalevo od výtahu a myslím že mě to vcelku bavilo, takže doufám, že to ještě někdy přehodnotím. Nechci filozofovat, ale například můj oblíbenec pshimi se nad ním rozplývá a asi to tak je i v životě, že vždycky se najde někdo, koho budete srát ať jste jacíkoliv.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Jde to od 10 k 5 a je to velká škoda.
Všetko o mojej matke (1999)
Z transek atd. je mi na blití. Což o to, otrlý jsem dost, ale je to nudný a podle mě i špatný film! A jestli by se mi jen teoreticky moh někdy příště líbit (protože 87% nebude náhoda), tak smůla, už se na něj totiž nikdy nepodívám a obávám se jestli by se mi mohlo vúbec něco od Almodóvara líbit.
Mladý Frankenstein (1974)
Když slepý Gene Hackman hostí Frankensteina, tak umírám smíchy!