Recenzie (186)
Chladná pomsta (2002)
Kdoví, jak by Protiúder dopadl, nebýt podělaného 11. září. Takhle dopadl dost bídně, natočen ve špatnou dobu a na "nevhodné" téma, předělán a sestříhán. Škoda, věřím, že nebýt těchto okolnotí, tak by režisér Davis byl schopen stvořit dobrý počin. A vůbec, co je to za film, kde Árnie ani jednou nevystřelí?!?
Šiesty deň (2000)
Docela dobrý nápad i scénář pro akční sci-fi, ale celé to právě pokulhává hlavně v těch akčních sekvencích, které ničím nepřekvapí a jsou takovým slabým odvarem pořádné akce. Slabší tři hvězdy, ještěže můžu sáhnout třeba po Total Recall od geniálního Verhoevena.
Koniec sveta (1999)
Tohle se bohužel nepovedlo, z námětu šlo vytřískat daleko víc. Film nefunguje ani jako akčňák, ani jako drama nebo horor. Nuda, nuda, šeď, šeď.
Batman a Robin (1997)
Nehorázná hovadina po všech stránkách, ve které nám režisér Schumacher předvedl hlavně velkou obsesi křiklavými barvami. Jediným pozitivem na filmu, a opravdu to neříkám jen proto, že jsem jeho velký fanda, je Arnoldův Mr. Freeze. Tohle veledílo pohřbilo netopýřího muže na hodně dlouho.
Likvidátor (1996)
V devadesátkách poslední film s Arnoldem na vrcholu. Dobrý scenář, obsazení, skvělá akce a kupa hlášek, tak, jak jsme byli u Arnolda zvyklí. Pak už to šlo s jeho tvorbou z kopce, neměl šťastnou ruku při výběru scénářů ani režisérů. Před politickou kariérou se na dlouhou dobu rozloučil naštěstí velice důstojně třetím Terminátorem.
T2 3-D: Battle Across Time (1996)
Tady nejde o logiku, ale o efekt. 12 minut ultimátně nabušených strhujícími nápady a super akcí. Vidět tohle naživo se všemi kulisami, kaskadéry a pěkně ve 3D, inu, nezlobil bych se...
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Jeden z nejpůsobivějších filmů z vězeňského prostředí. Mimo jiné i příběh nezdolné vůle, lidskosti a sebeobětování, které by Andy třeba nikdy v takové míře v sobě i v ostatních neobjevil, nebýt právě jeho dlouhého a útrpného pobytu za mřížemi. Všechno zlé, je pro něco dobré, jedno z rčení, kterému opravdu věřím.
Červený trpaslík - Země zaslíbená (2020) (epizóda)
Hoši z Trpaslíka jsou v neuvěřitelné formě, velice mě potěšili a s přehledem utáhli celovečerák. Sci-fi roku 2020 :-)
Mandalorián (2019) (seriál)
První série super. Hned jsem si vybavil https://www.csfd.cz/film/112367-vlk-samotar-a-mlade-namezdny-zabijak/komentare/
Nákaza z hlbín (2019)
Slabší trojhvězdí. Námět dobrej, tenhleten žánr fakt můžu, bohužel přiliš mnoho klišé situací a napětí téměř nula. Life a Věc na malém prostoru rybářské lodě, která má alespoň docela sympatickou posádku..