Recenzie (186)
Total Recall (2012)
Zbytečné, slaboučké a bez rudého martského povrchu.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Tohle jsme chtěli vidět celej život a teď je to tady. O stupeň lepší než první Postradatelní. Díky Slyi.
Univerzálny vojak (1992)
Chlapci tenkrát společnými silami nakoukli do první ligy akčních filmů. Díky Rolande, že jsi je dal dohromady.
Základný inštinkt (1992)
Po všech stránkách brilantní a zatraceně sexy thriller.
Big Lebowski (1998)
Jediný film, na kterém jsem byl během jednoho měsíce třikrát v kině. Bylo to tenkrát i díky Dudeovi nezapomenutelné léto.
Smrtonosná pasca (1988)
John McClane- Rambo městské džungle poprvé na scéně. Další vynikající Tiernanův počin na poli akčních filmů, který následovala dvě velmi dobrá pokračování, jedno dobré a jedno tragické.
Forrest Gump (1994)
Nádherná pohádka. A taktéž vřele doporučuji geniální knižní předlohu i její pokračování, u kterých jsem jako u jedněch z mála knih opravdu brečel smíchy.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Bezchybné převedení obrovského knižního fantasy světa do filmové podoby. Týká se celé trilogie. Smekám, pane Jacksone a spol.
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Dle mého nejlepší společný snímek Terence a Buda, ve kterém jsou všechny tradiční prvky jejich ojedinělého komediálního stylu dovedeny k dokonalosti. Pivopárkový souboj bych uvítal i jako napínavou gurmánskou televizní soutěž.
Bojová loď (2012)
Zbytečná kopie Dne nezávislosti, ale o chlup zábavnější počin než Světová invaze.