Recenzie (186)
Doom: Annihilation (2019)
Ty jo, 25%? Ale kdeže...Jasně, je to levný, ale přesto vcelku zábavný sci-fi béčko. Taková nenáročná a v mnohých odkazech milá pocta největší legendě 3D stříleček.
Rambo (1982)
Rambo. Největší akční hrdina všech dob. Nejlepší film s Rambem? První krev. A hotovo.
Plán úteku 3 (2019)
Ale jo, v pohodě akční béčko. Byl jsem rozhodnut udělit 3*, což trošku nahlodala totální demence únosců v závěru filmu, ale budiž. Jinak fajty byly povedený.
Avatar (2009)
Nebýt toho vohranýho příběhu, kde mě nepřekvapilo takřka nic, byl by to monumentální pětihvězdicovej nářez. Sledoval jsem to s otevřenou hubou, ale přitom jsem se bohužel nudil. Opět tedy smekám před Cameronovou puntičkářsky vymazlenou trikovou stránkou filmu, ale to je tentokrát všechno. Viděno 3x a přes ty tři * prostě nepůjdu, sorry Jime.
Likvidátori (2016)
Ústřední dvojice super, jak Adkins tak Barrett. Akčních scén je akurát a jsou dobře vyvedené, příběh stokrát viděný, ale všechno funguje. Sympatickej filmek.
Jde si pro nás noc (2018)
Výborné obsazení bojovníků, fantastické obsazení bojovnic. Dobrý příběh a během dvou hodin žádná nuda, protože se to tu vlastně téměř pořád řeže. Z té přemíry krve mi bylo až trochen šoufl, ale rozhodně palec nahoru. Parádní akčňák.
Alita: Bojový Anjel (2019)
Raději bych temný, drsný a dospělácký kyberpunk, ale zklamaný jsem nebyl. Je to takový nablýskaný, pohádkový a puberťácký kyberpunk s velmi dobrou akcí, sympatickou Alitou s pěknýma kukadlama a s jako vždy skvělým Waltzem, v roli jejího "nevlastního tatíka".
Aquaman (2018)
Parádní velkolepé dobrodružství, skvělá akce a výbornej Momoa. Velice povedené obrázkové vyprávění.
Ninja Korytnačky 2 (2016)
Nedávno viděno podruhé a pro mě prostě pecka. Má to přesně ducha mého milovaného seriálu z dětství.
Lukas (2018)
Tak takto by to šlo. Jednoduchá, temná a syrová kriminálka s realistickou akcí. Skvělá role pro Žánův pomačkanej ksicht. Trés bien, Monsieur Van Damme.