Posledné recenzie (345)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Kdyby se první akční sekvence v bouřce vyměnila za tu ke konci, pak by to bylo absolutní. Ale i tak jsem byl nadmíru spokojen...tady mi HYPE tolik nevadil. PS: Bez Junkieho by to bylo poloviční.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Pro mě stejný objev, jako minulý rok Grandhotel Budapešť. Chci to vidět znovu a znovu...
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Doufejte v to nejhorší, dostanete v podstatě úplně to samý co u jedničky, s tím rozdílem že chybí pořádný padouch.