Recenzie (685)
Colette (2013)
Skvělý film na motivy stejnojmenného Lustigova románu "Dívka z Antverp".
Fantóm opery (2004)
Klasický dojemný příběh, který diváka strhne.
Vyletieť z hniezda (2008)
Trochu depresivní filmeček.
F. L. Věk (1970) (seriál)
Na tu dobu uchvacující seriál.
Fair Play (2014)
Skvělý film vystihující dobu osmdesátých let. Čím dál víc mohu Aňu Geislerovou (je fakt dobrá herečka).
U mě dobrý (2008)
Underground made in czech.
Želary (2003)
Úžasný film.
Milosrdné lži (2010)
Francouzské, dojemné, komplikované, úžasné.
7 dní hříchů (2012)
Trochu zamotaný scénář mi dělal problém. Čekala jsem od příběhu víc, protože události z českých dějin mě zajímají. Příběhy o skutečných událostí se točí hodně, akorát ne všechny vás zaujmou svým pojetím.
Môj dokonalý ex (2011)
Jde o oddechovku plnou bizardních scén, ale pobaví. PS: Bonus navíc nahatý kapt. America .... (Chris Evans) :-P.